Możecie ich mieć z pięć chyba że jest jakiś specjalny przypadek typu jest to ważny element postaci wtedy admin może się zgodzić.
Forum pozwala na wszystkie rodzaje mocy a ich propozycje należy przysłać w prywatnej wiadomości. Jeśli natomiast chodzi o umiejętności regenerujące czy tworzące chroniącą nas tarczę sprawa wygląda trochę bardziej skomplikowanie.
Leczenie - w tym przypadku można użyć go tylko raz podczas walki i regeneruje nam całe zdrowie. Może być również regeneracja która regeneruje nam 2 punkty wytrzymałości podczas jednego posta przez całą walkę.
Tarcza - działa jak uniki tyle że tutaj nie obowiązuje zasada mniejszej lub większej zwinności. Czyli niezależnie jaką masz zręczność należy rzucić kością k2 i w zależności co nam wyrzuci tarcza nas obroni lub nie.
Wzmocnienia - jeśli już takie chcesz to i tak musimy postawić cię na równi z innymi. Czyli i tak będziesz musiał płacić! Musisz kupować kamienie wzmacniające których używać będziesz do tej czynności. Punkty będą wzrastać tak samo jak przy miksturach tylko tu będzie zależeć od mocy kamienia.
Wszystkie ataki magiczne czy też specjalne będą działać jak zwykłe ataki czyli rzucamy kością siły.
Reszta umiejętności to po prostu smaczki więc nie mają jakiś ograniczeń.
Księga czarów, umiejętności i dziwnych rzeczy
Fredero Galistorik
Regeneracja [salute aeternam] - po nałożeniu regeneruje ciągle zdrowie.
Pierwsi wspominają o tej niezwykłej umiejętności biolodzy z wymiaru Yawik gdzie ogromne kule leczyły swe rany w zastraszającym tempie. Podobne efekty zaobserwowano również u wampirów, czarnoksiężników i duchów. Powszechnie jednak wiadomo że z takimi należy sobie radzić ogniem i na stosie ich palić... Używane: Arnequelaja, Vare
Leczenie [veseliba] - natychmiastowe leczenie.
Mawia się że to odkrycie medycyny ta jednak tylko sobie przywłaszczyła gdyż korzystali z tej mocy esteci religijni którzy na swym boleścią i szaleństwu tak się oddawali że rany ich błyskawicznie zrastać się zaczęły gdyż wypełniła je energia witalna...Używane: -
Tarcza [defenseur] - tarcza broniąca przed niektórymi atakami.
Ta niezwykła umiejętność zmorą jest zabójców którzy nic nie zdziałają swą bronią. By tak owej się pozbyć magię należy rozproszyć a ta zazwyczaj zbiera się we właścicielu, w takim przypadku zabić tak owego wystarczy, problem jednakże na tym polega że ci zwyczaj mają siebie tarczą otaczać a więc nie możliwe jest zabicie go bez pomocy innego obdarzonego... Używane: -
Wzmocnienie [providentia] - podnosi na czas walki jakąś statystykę.
Używane: -
Polimorfia [alterius figure] - zmienia wygląd postaci na dowolnie wybrany lub uwarunkowany przez rasę. Zwykle wszelkie posiadane przedmioty pozostają na swoim miejscu, lecz można tego uniknąć dzięki dużemu skupieniu i latom praktyki.
Wiele stworzeń plugawych przeistacza ciała swe w inne po temu jeno, by grozę swą zwiększyć, z oczu umknąć nikczemnie abo też lud prosty zwodzić i mamić. Zadziwiającym to jest, że nie iluzję rzucają kuglarską, lecz cała istota ich przemianie ulega na modłę czarnoksięską i tylko po śmierci do prawdziwego kształtu wracają.
Używane: Arnequelaja
Symbioza [coniunctio] - postać jest silnie związana z naturą. Może się zjednoczyć z drzewem poprzez dotyk i wniknąć do niego lub w chwili ciszy słuchać głosu otaczajacych roślin.
Zdolność naśladujące stare sztuki druidzkie, zdaniem niektórych ich protoplestem będąca. Niewiele jednakowoż wiadomo o samej istocie rozmawiania z lasem i duchem jego, gdyż Ludy Leśne nieskore są do wyjawiania sekretów swoich. W najstarszych zaś podaniach słyszymy, że święte drzewa baczenie mają i powtarzają wieści swym braciom.
Używane: Arnequelaja
Wykrycie życia [visio viveret] - nadzwyczaj wyostrza słuch i węch postaci, a wszystkie żywe stworzenia w promieniu kilkunastu metrów emanują ciepłem i swoistym blaskiem.
Zdolność powszechnie obserwowana pośród duchów, wąpierzów i innych umrzyków, stąd i niesłała jej się bierze. Wspaniała zdaje się być dla zabójców i łowców wszelakich, gdyż ofiarę skrycie upatrzyć pomaga.
Używane: Arnequelaja
Teleportacja między wymiarowa [passage dimensiones] - pozwala na tworzenie szczelin i przejść czasoprzestrzennych, istota obeznana w tej sztuce potrafi niemal że przeskakiwać przez wymiary. Otwieranie przejść jednak innym istotą niż "klucznik szczeliny" może skończyć się dla tak owej śmiercią lub zbłądzeniem wiecznym.
U upiorzysk wszelakich powszechna, strach budząca w hołocie i zafascynowanie uczonych. Przenikanie wymiarów rzeczą jest niezwykłą lecz jeszcze większe zainteresowanie i postrach budzą szczeliny które czarty wszelakiej maści na swej drodze pozostawiają...
Używane: Vare